Spytaj ślepego jak wygląda jego świat bez kolorów.
Spytaj głuchego jak według niego brzmi śpiew ptaków o poranku.
Spytaj sparaliżowanego jak to jest dotykać czyjegoś ciała i czuć jego ciepło.
Jak to jest czuć zapach kwiatów, kiedy nic się nie czuje.
Nie móc widzieć, słyszeć, dotykać oraz czuć.
Widzę, słyszę, dotykam, czuje,
a zarazem jest mi to odebrane.







Pomimo iskier wystrzelających z ognistego serca,
było łagodne i delikatne jak skrzydło motyla.
Dotyk działał kojąco,
jak zimna woda kiedy jest się spragnionym.
Głos wypełniał każdą ciszę,
podczas hałasu był jednym jedynym.
Niepowtarzalność w każdym calu.



  Subtelny,
kujący jak igły róży,
zamknięty w labiryncie myśli,
czarna chmura, z której przyjdzie burza,
wiosenny wolny ptak.

-

Ogromna pustka.



Heloł, to jo.
Witam ponownie po długiej przerwie.
Natchnęło mnie, żeby wpaść, coś napisać, porobić foteczki. Dawno tego nie robiłam a tak bardzo mi tego brakowało :)
Wszystkich chętnych zapraszam na zdjęcia. 
Mimo, że czasu mam bardzo mało dla każdego znajdę chwilę, lecz w grę wchodzą niestety tylko weekendy. Szkoła, prawo jazdy oraz inne obowiązki. Nadeszła pora by dalej się rozwijać w tym co kiedyś bardzo lubiłam.
Do zobaczyska za niedługo!
Buźka!
<3


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty