Wakacje


Cześć czołem.
Pogoda nam jak na złość nie dopisuje, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz.





A więc nadeszły nasze ukochane i upragnione wakacje. Dopiero  trzeci dzień a już tak wiele się wydarzyło.

Tak bardzo zaskakujące jest to, że kiedyś potrafiłam opisać tutaj cały mój dzień, a teraz mam pustkę w głowie...

Mam nadzieję, że za niedługo wpadnę tu z efektami jakiś pierwszych poważnych foci moim cudeńkiem.




          Tak bardzo smaki wakacji!

               Jestem właśnie w trakcie czytania książki "Tajemniczy pamiętnik". Jak na razie nudna,
            ale zobaczymy jak będzie dalej. W końcu to książka kryminalna, więc musi być ciekawa.

                                          Kolejny cudowny kaktus do mojej kolekcji, lov! <3


A więc trzymajcie się ciepło i do następnego!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty