Dzień z Cyś!

Heeej!

 /buty Justyny
ulubione z dziś ;3




/le artystyczne "stare" zdjęcie! :D



Kilka zdjęć Justyny powyżej. Spacery z nią to wielka przyjemność <3
Jutro po raz kolejny nie zrealizuję sesji z Agą :< Trzymaj mi się tam! Ale mam nadzieję, że w przyszłym tyg. wypali i z Agą i z kimś jeszcze ! :)
Co u mnie? Obudziłabym się dopiero w grudniu.. wszystko by ucichło, uspokoiło się, wyjaśniło i byłyby święta..Ale pomarzyć dobra rzecz.
Jutro wymyślę jakiś sensowniejszy post. Teraz idę spać, bo jutro znów nie wstanę!


/i takie dwa "O"!
~fistaszkoweniebo

Komentarze

  1. ona jest przeprześliczna <3
    i kaj mi tam koło domu łazicie -.- ;D
    ~ le rubia ;c ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo Cysia ._.
      hahhas, ciiichoo :D i dziękuję w imieniu Justyny! <3 :)

      Usuń
  2. Ograniczaj ilość emotikonek chyba, że czujesz się gimbazem którym chyba jesteś .

    Kot spoko ale szkoda mi go , bo znajac zycie nie wiem o tym na jakiej stronie został opublikowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogranicz ilość emotikonek? Ten blog nie jest ze zdjęciami z profesjonalnymi zdjęciami, tylko prowadzę go w formie pamiętnika. Nie piszę dziesięciu tysięcy serduszek i buziaczków. I tak chodzę do gimnazjum, ale chyba każdy do niego uczęszczał :)
      Szkoda Ci tego kota? A mi jest szkoda Ciebie, bo nie masz się już na prawdę do czego przyczepić. Miłego dnia ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty