Turn Up The Love!

Dobry wieczór. Dziś również trochę o wszystkim i  o niczym. Urodziny Ani były bardzo, ale to bardzo udane! Powtórka musi być! 22h bez snu + 2,30h spania = nie za dobry pomysł :D 
Jestem już na prawie samym końcu do szczęścia. Decyzje zostały już chyba podjęte. Teraz wystarczy je zrealizować.
Dzisiejszy dzień, bardzo zimny :o chyba zaczynam być chora.. każdego szkoda. Zadania, trochę nauki. Jutro gegra i historia, le zuuuoooo!




Zdjęcia powyżej miały wyglądać zupełnie inaczej. Lecz plany się pozmieniały. Nie chciało mi się wszystkiego szukać, ustawiać itd. Leniuuuch ze mnie. Ale mam nadzieję, że zdjęcia i tak są w miarę efektowne :) Bardzo podoba mi się 1 zdjęcie. Jest takie delikatne i ładna ostrość na pierścionek :)

 
Le zdjęcie ze złym kadrem -_-
I na koniec mój "strój dnia" z kamerki, gdyż padł mi aparat.. :D


Polubiłam bardzo spodnie 7/8! Dlatego podwinęłam nogawki czerwonych spodni, zestawiłam je z luźną, szarą,męską bluzą . Dodałam do tego zwykłe czarne "trampki", żeby wyglądało to bardziej młodzieżowo (buty + bluza). Fryzura - zwykły koczek i grzywka na prosto :)

A teraz idę zrobić sobie kakao. Cała się trzęsę z tego zimna!
Do zobaczyska <3
~fistaszkoweniebo

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty