Piątkowy wieczór :)





Powyżej kilka zdjęć z dziś, które po prostu uwielbiam! Kocham patrzeć się w chmury i rozmyślać..

A co do "porad". Ustawiłam opcję "zmierzch/świt". Obraz lekko się przyciemnił i ładnie łapało ostrość. Takie oto zdjęcia chmur kiedy zachodzi słońce robię najczęściej z drzewami, że tak powiem. Przyciemniam trochę obraz, żeby zdjęcie nie było za jasne. Następnie dodaję troszeczkę kontrastu w programie "PhotoScape", żeby fotografia miała żywe kolory i żeby gałęzie były czarne. Natomiast na pierwszym zdjęciu chciałam uchwycić, różowo-fioletowy kolor nieba co mi za bardzo nie wyszło :D Troszeczkę ucięłam chmurkę, ale obleci ^^


I na koniec troszeczkę mało wyraźne zdjęcie księżyca! Mi się bardzo podoba :) Ale mogło by być lepsze, lecz nie posiadam statywu a przybliżenie było bardzo duże.

Miłego weekendu! :*
~fistaszkoweniebo

Komentarze

Popularne posty